A Campona nekem innen, a város kábé másik feléről mindig olyan nagyon messzinek, elérhetetlennek tűnt, amikor nagy ritkán családostul meglátogattuk. A Ziaja üzletnyitása kellett hozzá, hogy rájöjjek: egyáltalán nincs így. Egyszerűen felszállok a Ferenciek terén egy buszra, megyek cirka félórát, és már ott is vagyok. Az üzletnyitó napján egyébként meglehetősen sűrű napom volt, már déltől jöttem-mentem a városban, és őszintén szólva nagyon örültem, amikor végre volt egy fél órám a buszon ülve kibámulni a fejemből. Épp azt tervezgettem, hogy a Camponába kiérve bedobok még egy kávét, hogy viszonylag szalonképesre tuningoljam magam.
Na, pont ezt nem kellett volna, mert elég volt egy rossz mozdulat, hogy a háromdecis jegeskávé cirka fele a reggel nagy gonddal, egész napos viseletre kiválasztott pólómon és nadrágomon landoljon, nem egész fél órával az üzletnyitás előtt. Szerencsére volt nálam egy kardigán, mert reggel még úgy gondoltam, hogy estig hűvösödhet kicsit az időjárás, de a hosszan és alaposan végigöntött nadrág problémáját meg kellett valahogy oldani. Szerencse, hogy mindez egy bevásárlóközpont kellős közepén történt, így tíz percen belül újítottam egy szép és megfizethető szoknyát az egyik közeli üzletben, és már mehettem is a mosdóba átöltözni. És ami a lényeg: az üzletnyitón a kaland ellenére, végül is szalonképesen tudtam megjelenni.
Bloggerek egymás közt – a fáradt fejért én kérek elnézést, kicsit sűrű volt a nap |
Ott lenni pedig mindenképp megérte, mert jó pár olyan bloggerrel találkoztam, és beszélgettem, akiket egyébként rendszeresen olvasok. Ági, a Cinnamon4x bloggere például most személyesen is mesélt a koreai kozmetikumokról, amelyeket kifejezetten a blogjának hatására tervezek kipróbálni.
De vissza a Ziaja-ra. Tavaly már bekerült pár termékük a kedvenceim közé, és amit akkor mondtam róluk, azt ma is tartom: ár-érték arányban verhetetlenek, a minőségük pedig teljesen rendben van. A kedvencem máig a baba- és gyereksampon, de a körömvirágos arclemosót is szerettem, és a kókuszos kézkrémjük, a kecsketejes szemkrémjük, és az olívás tusfürdőjük is bejött nálam. Most pedig a nyári, barnulást fokozó, hidratáló, kakaóvajas sprayt fogom kipróbálni.
Eddig is voltak már kedvenceim a márkából, de már készül az újabb kívánságlista |
A Ziaja cég családi vállalkozásként indult, két lengyel gyógyszerész, Aleksandra és Zenon Ziaja alapították Gdanskban 1989-ben. Gyógyszerészeti tapasztalatait felhasználva Zenon Ziaja olyan terméket szeretett volna létrehozni, amely kombinálja egy gyógyszer gyógyító hatását és egy hatékony, bőrbarát ápolótermék tulajdonságait. Így született meg az első Ziaja-termék, az olívaolajas krém, amely még ma is a legnépszerűbb termékek között szerepel.
A gyógyszerészeti szaktudás ma is tükröződik a természetből válogatott alapanyagokból készült kozmetikumokon, amelyek egyesítik a modern technológiát és a kiváló, hagyományos összetevők, a növényi kivonatok és a vitaminok hatását. Több mint 3000 aktív összetevőt használnak a termékek gyártása során.
A lengyelországi Ziaja Neked-üzletekben több mint 1000 terméket kínálnak a vásárlóknak. A legnépszerűbb termékcsaládok többek közt az Olívaolaj, a Kakaóvaj, a Kókusz, valamint a Kecsketej, de az új termékek is hamar meg szokták hódítani a közönséget. Pattanásos bőrre például ott a manukalevél-kivonatos, míg az érettebb bőrre a sáfrány-kivonatot tartalmazó krémcsalád.
Manukalevél-kivonat a problémás bőrre |
A termékek allergiára teszteltek, a tesztek a gdanski Orvosi Akadémia Bőrgyógyászati Klinikáján és külföldön zajlanak, bőrgyógyászatilag és allergológiailag szigorúan ellenőrzöttek. A Ziaja-termékeket nem tesztelik állatokon. A készítményeket úgy fejlesztették ki, hogy megfelelő PH-egyensúlyúak legyenek a bőr természetes védekezőképességének fenntarthatósága érdekében. A termékek letisztult, egyszerű csomagolása is a cégalapítók gyógyszerészeti múltjára utal vissza.
A közel 1000 termék közül kb. 450 kapható az üzletben |
Az első magyarországi boltban körülbelül 450 termék, vagyis a teljes választék nagyjából fele található meg, ez azonban a termékek népszerűsége és az új kollekciók megjelenése alapján változik. A megnyitón az is elhangzott, hogy további üzletek megnyitását is tervezik, egyelőre azonban a Camponába kell elzarándokolni a termékekért. A túra viszont nagyon is megéri, mert a választék óriási, és akkor sem hagyod ott a fél vagyonodat, ha némileg elcsábulnál. Ha pedig cégképp nem tudsz ellátogatni hozzájuk, akkor a Ziaja webshop a tuti forrás, bár egyes Ziaja-termékek a nagyobb hipermarket- és drogérialáncokban is kaphatók.
Ha pedig kipróbáltad a termékeket, szavazhatsz is rájuk a Glamour Glammies-szavazásán: itt a kecsketejes hajerősítő samponra, itt pedig a kakaóvajas tusfürdőre adhatod le a voksodat.
Ha úgy gondolod, hogy másnak is hasznára lehet a cikk, megköszönöm, ha megosztod a linket. A Zöldsaláta Facebook-oldalán mindig találsz valami újat, képes illusztrációkért pedig kövess az Instagramon!
Színes napot!
Judit