Ha már itt a spárgaszezon, használd ki, mert a spárga nagyon egészséges eledel: gazdag A-, C- és K-vitaminban, B-vitaminokban, mangánban, rézben, foszforban, káliumban, vasban, cinkben, magnéziumban, szóval valóságos tápanyagbomba. A zöldspárgát, amely a növény föld fölött növekedő, és napfény hatására bezöldülő része, ráadásul még tisztítani sem kell, csak a tövéből letörni egy keveset, jó alaposan megmosni, nehogy homokos maradjon, és máris mehet a fazékba. Vagy a serpenyőbe, nálam ugyanis abba került.

Palacsintatészta sűrűségű szmötyit kevertem egy tojásból, egy kevés köleslisztből, teljes kiőrlésű lisztből és vízből, tettem bele egy kis sütőport, sót borsot. Ebbe mártogattam bele a spárgákat, majd kevés olajon kisütöttem. Kevés mascarponéval kikevert tejfölt tálaltam hozzá, de bármilyen mártogatóssal és salátával el tudom képzelni. Én könnyű ebédnek ettem, de filmnézéshez, rágcsálni is beválik, elkészítés szempontjából pedig nem hiszem, hogy van ennél egyszerűbb spárgás étel.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .